Baile · Teatro · Música - Tel. 931 757 219 (Mataró)

Formación y Espectáculos

Escuela de Artes Escénicas.

Escola d'Arts Escèniques

Ball, Teatre, Música - Mataró

És hora de ballar, cantar i interpretar!

Gaudeix aprenent

Som una Escola d'Arts Escèniques a Mataró, amb professorat professional treballant actualment en televisió, pel·lícules i videoclips.

Mataró: Disposem de quatre sales diàfanes, tres de dansa i una de música amb llum natural, terrassa, dutxes i fàcil aparcament (possibilitat de lloguer de sales).

Camí del Mig 71 2n 1a  - 93 175 72 19 - info@giescola.com

Adults i nens de totes les edats a partir dels 3 anys. Cursos, Tallers, Formació continuada...

Tenim l'objectiu de formar professionalment a alumnes que així ho desitgin com aquells que només volen fer amistats i pasar-ho bé mentre aprenen. Tots els nostres alumnes tenen la possibilitat de

de realitzar actuacions a esdeveniments nacionals i internacionals.

Com a base pedagògica seguim l'acompanyament de l'aprenentatge en valors per millorar la vida de les persones que participen a les classes, evitant esteriotips i potenciant les habilitats innates.

Escuela de Artes Escénicas Mataró
Gi Escola d'Arts Escèniques Mataró