Formació i actuacions més rellevants de CAPOTE

1996  Músic en grup musical Dulce María Varal i el se so de Cuba treballant amb pública nacional i internacional.

Dins del grup musical va executar la percepssió i demostracions, ballant els diferents tipus de ritmes cubans desenvolupant les dues professions alhora.

1997 Negoci propio com a professor de balls cubans a estrategers, pertanyent a les agències, después de Nikon (Holanda), Global Chance (Americana), Cuba star travel (Alemana), ABC (Londres), intercanvis culturals (Americana) Inside Cuba, (americana) treballant en hotels i llocs turístics amb grans grups.

2000 - 2013 Va treballar en la televisió cubana amb el grup humorístic Pagola La Paga, un dels més populars i reconeguts a Cuba. Fent humor musical, teatre i dansa, facetes de l'art.

13 anys d'experiència pertanyent a aquest grupo realizan gires nacional per tos les teatros de Cuba.

2007 Gira internacional a Madrid, Espanya amb un espectacle anomenat La Máquina del tiempo en el teatre nuevo Alcalá de Henares, i a la vegada treballant al parc aquàtic de Madrid fent dansa i teatre per als nens.

2009 Va treballar impartint classes de percussió cubana i bateria per a nens i adults en una casa de cultura, l'Habana.

Va realitzar algunes gravacions de CD que estan plasmades en la bibliografia cubana (Un viatge amb Pagola la Paga en la Máquina del temps) amb l'empresa Egrem.

I un altre amb l'estudi escorpión Pagola la paga i una ni en el cocodril.

Va tremolar en la realización de tres CD anoments:

• Aventura cubana
  • A la manera cubana
  • Instrumental i cubà

Músic i compositor alemany Antonio Koudele

2012 Vaig participar al Programa de televisió humorístic i  musical Por cuenta Propia.

2013 Barcelona, professor de ball i músic, en el Son Cubano (Port de Mataró)

2014 Monitor de zumba a la tercera edat en el Club del taller, Barcelona

Percussionista en grup musical El Cambumbo

Professor de salsa en el Casinet de Vilassar de Dalt.

2015 Actualitat,  professor de salsa cubana i música afro llatina.

Professor en la escola d'Arts escèniques Gi, impartint classes de salsa cubana en diferents nivells.

Educació CAPOTE

Escola Nacional d'art Félix Varela - La Habana, Cuba

Escola de balls populars Brigada artística José Machado. – La  Habana, Cuba.

Formació i actuacions més rellevants de YAIMI

2004 Acròbata del circ Nacional de Cuba en el Teatre de Varietats Américas executats acrobàcies (Icario) número amb el qual vaig ser graduada a l'escola Nacional de circo.

Grup acrobàtic recogen mundialmente del circo nacional de Cuba criado Els Febles, realistas granador i cordes suïsses treballant intensamente oler tota la Ciutat de l'Habana i al mateixf temps fest gires per tot el país, en teatros, carpes, pestes, centres nocturna, parís cèntrics, i múltiples activistas, entre una altres.

2004 Al desembre d'aquest mateix any estreno el meu treball internacionalment amb un espectacle circense creat per l'empresa Circuba, començant per França

Grans carpes i teatres de diferents ciutats de França

2005 Treball en diversas compendies artístiques per teatros de tota Cuba.

Nous números acrobàtics: El Vuelo del Pájaro, número d'alta complexitat (tècnica difícil i depurada execució, així com per les condicions d'alta en què s'executa)

2006 Companyia de balls populars cubans formant part de l'espectacle, treballant en diferentes cadenas d'hotel de Cuba.

2007 Va viatjar amb un expectable humorístico a Madrid, Espanta fent acrobacia de terra en el Nou Teatre Alcalá de Henares, i a la vegada  treballant al parc aquàtic de Madrid

2009 En graduar-se de Licenciada en Cultura Física va començar a execrar la carrera treballant com a entrenadora personal.

2011 Negoci propio com a profesora de balls cubans a estrangers, pertanyent a la companyia americana Inside Cuba, treballant en hotels i llocs turístics amb grans grups d'estrangers.

2013 Barcelona, Professora de gimnàstica en el casal d'avis de Premia de Dalt

Professora de salsa cubana en Son Cubano, Port de Mataró

2014 Monitora en Gimnàs Paradise de aquagym, aquapilates,  i cursets

2015 Professora de salsa en la escola d'arts escèniques ¨Gi¨ Mataró.

Educació YAIMI

(2004) Escola Nacional de Circ. – La Habana, Cuba

(2009) Institut Superior de Cultura Física Manuel Fajardo. –La  Habana, Cuba.