Disposem de places limitades, reserva ja la teva!
Què treballem?
Aspecte físic:
Desenvolupament de les qualitats motores: elasticitat, flexibilitat, força, potència, resistència, ...
Aspectes Psíquics:
Aspectes personals:desenvolupament dels factors de la personalitat (consciència, regularitat, disciplina, retentiva, etc.)
Aspectes socials:
L’adaptació del nen en el seu entorn i millora les relacions amb altres infants (amistat, cooperació, etc.)
Aspectes Psico-físics:
Desenvolupament de la psicomotricitat (coordinació, equilibri, sentit del ritme, concepció espacial, auto – coneixement, ...), formació estètica (sentit de la perfecció, estètica, rítmica, ...)
Aspectes afectius – socials:
Treballant sempre des de la psicologia positiva per aconseguir un millor resultat i que sigui funcional per l’alumne. Utilitzant tècniques d’intel·ligència emocional, transmetent valors enfocats a una socialització positiva i destacant la resolució de conflictes partint dels diàlegs.
1 - Música:
- Tècniques de respiració
- Tècniques d’afinació
- Coros
- Iniciació al piano, bateria y percussió
- Llenguatge musical
- Nocions d’harmonia i composició
- Combos
2 - Interpretació:
- Interpretació en anglès.
- Tècniques de relaxació.
- Improvisació.
- Expressió Corporal.
- To, volum e intensitat de la veu.
- Tècniques de mimo.
- Memorització de textos.
- Expressió facial.
- Exercicis pràctics.
- Personatges.
3 - Dansa:
Els alumnes experimentaran corporalment mitjançant diferents estils de música.
Aprendran a portar el ritme amb el cos.
Les coreografies que es faran estaran relacionades amb el musical que s’estigui treballant.
Estils de ball:
Jazz - Clàssic - Líric - Hiphop - Funky - Streetdance - Cheers - Break dance - Contemporani - Folklore.
Elasticitat:
capacitat d’estirar i contraure els músculs. En el moment que es produeix l’elasticitat, el múscul té la propietat de recuperar la seva forma després d’estar sotmès a una contracció. Això és degut a que durant la fase de contracció es fa curt i durant la fase de relaxació s’estira.
Flexibilitat:
capacitat física que permet realitzar el major recorregut articular. Ens permet realitzar moviments de major amplitud amb alguna part o tot el cos sencer.
Equilibris:
exercicis que requereixen una posició concreta del cos per aguantar amb una o poques parts del cos al terra. Requereixen concentració i atenció per poder realitzar l’exercici correctament. Generalment s’aguanta amb les mans. Aquest cas en concret, a part d’augmentar la concentració, l’alumne al realitzar l’exercici en equilibri adquireix un coneixement del cos físic en funcionament denominat palanques, és a dir, saber contrarestar les extremitats i el cap per realitzar l’equilibri.
Acrobàcies: (només a Mataró)
exercicis gimnàstics i d’habilitat que impliquen equilibri, agilitat, coordinació i molta potència (exercicis avançats). Tipus d’exercicis:
Estàtics: exercicis amb una postura concreta sense moviment que requereixen equilibri, coordinació i força.
Aeris: combinació d’elements acrobàtics aterrant al terra amb una sola postura que es manté a l’aire un espai de temps breu. Exercicis que necessiten agilitat.
Sense Fase Aérea: exercicis similars als aeris, però sempre hi ha una part del cos en contacte amb el terra. Tots tenen mobilitat, no es queden de forma estàtica en cap moment.
Figures:
Resultat d’adoptar una posició concreta, de forma estàtica, ja sigui en equilibri o no, formant una imatge espectacular i vistosa. Aquesta pot estar formada per un grup de persones que estiguin superposades o simplement per una de sola.